Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilka hästar ligger den här sadeln bra på? Har en Islandshäst med lång, rak och smal rygg. Vad tror ni? Kommer ni på någon annan bomlös som inte kostar alltför mycket.
Den passar bäst på hästar med raka ryggar, som sadeln ligger stilla på satt tyngpunkten hamnar i mitten. Jag hade en på min häst med kort, bred och svängd rygg, men det fungerade inte alls efter ett tag. Så testa vettja, men var VÄLDIGT noga med att kolla så att tryckfördelningen är jämn.
Har haft tölten och hästen gillade den men tyvärr funkade den inte för mig. Var väldigt bred och för stor för mig för åkte bara omkring om hästen gjorde det minsta (stoet var då under igångsättning så var en hel del bus).
Det är min häst som är den överbyggda hästen på SS hemsida om tölten.
Kläder & Bli fin Fattar att det var färgen som var poängen men blir ändå ledsen att det läggs upp filmer med sådan hantering och ridning på ett hästforum. 😟
Ekonomi & Juridik Blir också irriterad på sånt. Jag brukar skicka meddelande och be om betalningen, svarar de inte på några timmar så säljer jag till ngn...