Söka A kassa efter?

Joyride

Trådstartare
Jag kom på här om dagen att jag kunde sökt A kassa några dagar i sommar och även nu, kan man söka i efterhand?

Sv: Söka A kassa efter?

Jag kom på här om dagen att jag kunde sökt A kassa några dagar i sommar och även nu, kan man söka i efterhand?

Nej, vad jag vet kan man inte söka i efterhand.. eftersom man måste anmäla sig som arbetssökande första dagen man inte har arbete.... men ring o kolla...

Sv: Söka A kassa efter?

Låter konstigt om man skulle kunna det iom att det är några karensdagar innan man får någon ersättning efter att man anmält sig om arbetslös.

Liknande trådar

Skola & Jobb Det kan vara så att jag har jobb på gång som allt-i-allo/vaktmästare. Idag var jag där för andra gången och träffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Snart är det dags för det årliga medarbetarsamtalet....Och jag vill inte...Chefen är knepig; vill ha feedback på sitt arbete men blir...
Svar
16
· Visningar
1 262
Senast: Bulldoozer
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
794
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka