söka efter hund på internet, hjälp

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare wilma_wilma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 024
W

wilma_wilma

Finns det någon här inne som vet om det finns någon rottweilerhane från belgien som lämnat avkommor mellan 2008-2009?:) Ska vara reggad i skk.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: söka efter hund på internet, hjälp

Om du har namn/reg nummer/namn på avkommor/kennlar han användes i så är det enkelt att hitta via avelsdata.

Sv: söka efter hund på internet, hjälp

som line säger: avelsdata, eller för den delen hunddata, båda på skks hemsida, går alldeles utmärkt enkelt att hitta honom i, om du bara har namn på en avkomma, en kennel där han användes, eller (om du har mycket tid...) "bara" leta igenom alla reggade rottweilers tills du hittar honom någonstans i stammen eller honom själv.
lycka till i luskandet :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 782
Senast: tanten
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 557
Senast: ufot
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
506
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 185
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025