M
Marut
Nu behöver jag verkligen hjälp här.
Är nämnligen så att jag skulle rida igår. Men jag fick inte på mig mina läderstövlar
Jag har aldrig haft några problem alls med det förut, så vet inte varför det inte gick igår. Hur som helst, jag pressade på mig dom (det tog lååång tid, men det gick tillslut). Efter några minuter får jag kramp i båda vaderna, och tillslut försvinner känseln från fötterna. Fanns inget annat vi kunde göra än att skära upp stövlarna
Eller den ena stöveln lyckades vi rädda.
Men vi skar i sömmen på baksidan för att det eventuellt skulle gå att laga. Så nu är min fråga, går det överhuvudtaget att laga dom? Visst borde det väl gå om man sätter in en dragkedja bak? Helst vill jag ju inte ha det, men vet nån om det kan gå annars?
Jag är verkligen kär i mina stövlar, dom är specialbeställda och kostade typ 4000..och jag har bara haft dom i fyra år
Jag tänkte åka till hästaffären jag köpte dom på och prata med dom senare idag, men roligt känns det inte..
så ja, vet ni om man kan laga dom? De är uppskurna ca 15 cm baktill..
skulle bli glad om nån svarade.
Är nämnligen så att jag skulle rida igår. Men jag fick inte på mig mina läderstövlar
Eller den ena stöveln lyckades vi rädda.
Men vi skar i sömmen på baksidan för att det eventuellt skulle gå att laga. Så nu är min fråga, går det överhuvudtaget att laga dom? Visst borde det väl gå om man sätter in en dragkedja bak? Helst vill jag ju inte ha det, men vet nån om det kan gå annars?
Jag är verkligen kär i mina stövlar, dom är specialbeställda och kostade typ 4000..och jag har bara haft dom i fyra år
Jag tänkte åka till hästaffären jag köpte dom på och prata med dom senare idag, men roligt känns det inte..
så ja, vet ni om man kan laga dom? De är uppskurna ca 15 cm baktill..
skulle bli glad om nån svarade.