Bukefalos 28 år!

sov ja på den lektionen?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: sov ja på den lektionen?

Ja, det där kan man verkligen uppleva olika. Jag tycker foster är rätt makabra, och är väldigt glad över att de normalt är i tryggt förvar i magen och man inte behöver titta på dem. Ett befruktat ägg är rätt häftigt, att det kan bli en människa av den lilla bollen, men foster är lite för mycket alien för mig.
 
Sv: sov ja på den lektionen?

"Att veta att TS har det jobbigt kanske bara gör dig glad" anser jag inte vara kritik mot mitt inlägg. Till exempel.

Skit samma. Jag tycker fortfarande det var en löjligt skriven trådstart, därtill med ett omoget språk. Helt och enbart riktat mot själva texten, naturligtvis.

Varför i helfa friden fortsätter du läsa och skriva i tråden?

Ditt inlägg i tråden uppfattade jag också som väldigt stötande (obs, inget med dig som person att göra , endast din text, naturligtvis). Hade jag varit ts skulle jag nog mest blivit ledsen. Jag uppfattar din text som löjlig och omogen, men framför allt självhävdande.
 
Sv: sov ja på den lektionen?

Ett befruktat ägg är rätt häftigt, att det kan bli en människa av den lilla bollen, men foster är lite för mycket alien för mig.

Men det är ju det lixom som är grejjen, att en cellklump så liten växer i ens kropp och blir en liten människa efter ~9 månader. Att ett hjärta bildas och börjar slå på något som mer ser ut som ett grodyngel då och det är lika "fint" på människor som alla andra djur.

Jag hoppas i alla fall att jag kommer få uppleva det igen om några år.
 
Sv: sov ja på den lektionen?

"Att veta att TS har det jobbigt kanske bara gör dig glad" anser jag inte vara kritik mot mitt inlägg. Till exempel.
Ja, och det har jag inte sagt något om. Två personer - Skogstroll och TS - har kritiserat dig som person. Det har jag liksom redan konstaterat.

Att folk reagerade på dina inlägg är inte märkligt. Jag uppfattade dem också som väldigt otrevliga och märkliga.
 
Sv: sov ja på den lektionen?

Varför i helfa friden fortsätter du läsa och skriva i tråden?

Ditt inlägg i tråden uppfattade jag också som väldigt stötande (obs, inget med dig som person att göra , endast din text, naturligtvis). Hade jag varit ts skulle jag nog mest blivit ledsen. Jag uppfattar din text som löjlig och omogen, men framför allt självhävdande.

För att folk tilltalar mig, kanske?

Och jag uppfattar trådstarten som löjlig och omogen.

Och jag blir ju aldrig ledsen, neeeej då....
 
Sv: sov ja på den lektionen?

Om du inte vill bli behandlad illa föreslår jag att du tänker innan du talar hädanefter. Detta är definitivt inte den första tråden som är OT och bara för kul här på buke, hellre det än elakheter känner jag. Bara för att tråden inte har ett innehåll som tilltalar dig behöver du inte vara oförskämd.
 
Sv: sov ja på den lektionen?

Och jag uppfattar trådstarten som löjlig och omogen.
Men vad spelar det för roll? Vad är vitsen med att gå in i en tråd och vara så himla tjurig som du var i dina poster? Det står dig ju helt fritt att göra det men jag begriper faktiskt inte varför man vill göra det. Och dessutom ge TS en känga av att man minsann inte vill bli ihopblandad med henne (vilket inte är första gången du skriver). Det känns bara taskigt och nedlåtande tycker jag.

Skogstroll: Du har varit grymt oförskämd du med så sluta kasta sten i glashus.
 
Sv: sov ja på den lektionen?

Skit samma. Jag tycker fortfarande det var en löjligt skriven trådstart, därtill med ett omoget språk. Helt och enbart riktat mot själva texten, naturligtvis.

men du.....
du vill alltså inte blir ihopblandad med mig pga mitt omogna skrivspråk? det har alltså ingenting med din uppfattning om mig som person att göra? mina åsiket och värderingar?
eftersom det, naturligtvis, var kritik riktad mot själva texten....

Om nån lägger in en konstig tvångsföreställning så må man få undra varför.

oj, visste inte att mina tanke om navel till navel uppfattades som en konstig tvångsföreställning, bäst jag tar upp detta med min kurator nästa gång jag besöker henne.

Och jag uppfattar trådstarten som löjlig och omogen.

sorry, visste inte att det ett brott att starta onödiga och "löjliga" (för att använda dina ord) trådar. har du kollat på senior? vad finns i ditt kylskåp? vädertråden? skriver du samma sak i de trådarna? eller är det kombinationen löjlig-tråd-dåligt-skrivspråk som triggar igång dig?
eller kan det vara så att du helt enkelt inte gillar mig som person?

vad jag minns kan ja faktiskt inte komma ihåg att du är speciellt aktiv på förälder, så då undrar jag, letar du upp mig?

Och jag blir ju aldrig ledsen, neeeej då....

jodå, det kan du väl visst? vill minnas att du var mycket ledsen över en relation som gick åt skogen för nått år sen?
men om du går in i en oseriös tråd och kritiserar den som löjlig och antyder att TS skulle ha vanföreställningar är ju som att springa naken över ett torg och samtidigt skrika "JAG ÄR TARZAN!!!!!!!"
folk lär undra och ifrågasätta.....
 
Sv: sov ja på den lektionen?

Hihi, om man har ett för litet foster i magen så borde man ju kunna lägga in en klick smör i naveln så får bebisen extra fett :idea:.
Men stoppa inte socker i naveln för då kanske barnet blir överaktivt och sockerberoende :crazy:

;)
 
Sv: sov ja på den lektionen?

Jag känner mig inte det minsta oförskämd, ibland förtjänar vissa människor att få tillbaka, CW är mästare på att vara elak och bete sig illa. Det är fakta, jag kommer inte ens i närheten med mitt lilla svar på tal. Jag har dessutom i princip bara påpekat att hon verkar aningens bitter och att vi haft dispyter tidigare.
 
Sv: sov ja på den lektionen?

:rofl: Gud så tråkigt att vara så bitter då;) Håller med dig, kanske bäst hon låter bli att kolla i dina trådar alls. Har också haft en och annan delad åsikt där vill jag minnas och då är man inte vatten värd..:D

Var det detta som var så GRYMT otrevligt???:confused: Jämfört med vad då undrar jag? Det är ett konstaterande, med visst en ironisk framtoning, men hallå..jämfört med dennes kommentarer är jag en hundvalp enligt mig själv..
 
Sv: sov ja på den lektionen?

*kl* eftersom det har utvecklas till "kasta sand på varandra tråd* så låser jag den här, för övrigt rekomenderar jag alla inblandade att tänka efter före och låta bli att vara nedlåtande mot varandra.

Snurrfian- moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp