Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu behöver jag bara ett enkelt sätt att spara bilder tills jag får ordning på datornJag har slutat använda Photobucket eftersom de inte tillåter delning av bilder från ett gratiskonto. Jag använder forumbilder i stället vid behov.
photobucket är totalt värdelöst numera, det är STORA MÄNGDER reklam ivägen hela tiden, om man inte betalat för det.Är det fortfarande photobucket som är
enklast?
Ska stänga ner det gamla fb men behöver spara en del bilder
Datorn kraschade ju med så har lite problem just nu
Ah såklartphotobucket är totalt värdelöst numera, det är STORA MÄNGDER reklam ivägen hela tiden, om man inte betalat för det.
Har du inget googlekonto? Det går att spara på Google Drive.
Eller Microsofts OneDrive
nejdå, du behöver inte betala, du kan logga in och leta dig in bakom reklamen för att hitta dina bilder och spara hem dem.Jag har massa sparat på photobucket men nu vill de ha pengar för att jag ska kunna logga in på kontot... Vet inte hur jag ska betala å så för jag är inte speciellt bra på sånt...
Jaha, jag får massa mejl och har tidigare blivit spärrad på loginsidan, får kolla igen....nejdå, du behöver inte betala, du kan logga in och leta dig in bakom reklamen för att hitta dina bilder och spara hem dem.
Totalt OT för tråden men hur sparar man dem? Jag har försökt att hitta stället där man kan ta hem alla och tömma kontot men gått bet.nejdå, du behöver inte betala, du kan logga in och leta dig in bakom reklamen för att hitta dina bilder och spara hem dem.
man kan inte - såvitt jag vet - ladda ner alla samtidigt, utan måste gå in på varje bild (i förstoringsläge), högerklicka och välja "spara som"...Totalt OT för tråden men hur sparar man dem? Jag har försökt att hitta stället där man kan ta hem alla och tömma kontot men gått bet.
Ok. Då har jag att göra framöver då.man kan inte - såvitt jag vet - ladda ner alla samtidigt, utan måste gå in på varje bild (i förstoringsläge), högerklicka och välja "spara som"...
Jag har börjat, men tiden....