Spara ner bilder från Iphone till dator.

Lilla

Trådstartare
Med jämna mellanrum hjälper pappa mig att spara ner mina bilder från min Iphone 11.
Problemet är att om jag tar en bild och redigerar den så kommer både orginalbilden och den redigerade ner till datorn så det blir dubbelt så många bilder som finns. Originalet syns alltså inte i mobilen men dyker upp när vi för över bilderna från mobilen till dator.
Någon som vet om man kan göra något för att förhindra detta så att bara bilderna man ser i mobilen kommer till datorn?
 

Liknande trådar

IT & mobiler När jag tar ett kort med min iPhone 11 och redigerar det så ligger bara den redigerade varianten i mobilen. Men när pappa laddar ner...
Svar
0
· Visningar
731
Senast: Lilla
·
IT & mobiler Jag har Samsung och min kompis har Iphone. Tidigare har vi kunnat skicka bilder till varann på messenger, men på sistone har de blivit...
Svar
10
· Visningar
7 392
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
14 703
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
10 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp