• Western
  • Trådstartare Trådstartare lill_sessan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 852
L

lill_sessan

Någon som har något förslag på hur jag ska gå till väga för att få vara speaker på tävlingar lite då och då?

Sv: Speaker

Fråga klubben om du får! Börjar med kanske en träningstävling för att ser om det går bra.

Men igen kommer veta att du vill om du inte säga till.... :)

Ska detta verkligen vara på Western-forumet?
:banana:
(se upp så att moderatorn inte ser det)

Vilket forum tycker du att det passar på då???

Och nu slutar du hacka på mig!!!!

Har du åsikter om mig, skicka dom till mig eller till GUNNAR. Starta inga mer bråktrådar är du snäll.

Jag var lite ironisk.
Är det hopp, kör, dressyrv eller sim-tävling hon vill vara speaker på? :bump:

lol
/Lex

(Hoppas moderatorn inte raderar detta inlägg också)

NEJ det gör hon inte men hon har rapporterat dina onödiga påhopp på henne från din sida till GUNNAR och från och med nu kommer samtliga dina inlägg på western där du öht nämner ordet moderator att raderas.

Jag bad dig i inlägget ovan att låta bli att starta mera bråk!!!

Du vill ju tydligen inte respektera detta.

Anna-Karin
moderator

Senast ändrad av en moderator:

Eftersom det ligger på western så måste det ju gälla en westerntävling, eller hur? Annars hade hon väl lagt det på något av de andra forumen..... :smirk:
Tagga ner en aning nu är du snäll..... :mad:

/Carina :eek:

lill_sessan skrev:
Någon som har något förslag på hur jag ska gå till väga för att få vara speaker på tävlingar lite då och då?

Vad är det för tävling det gäller?

Fråga den berörda klubben, ofta så är det ingen som vill vara speaker. Så det är uppskattat när någon kommer och frågar.
Prata med någon ansvarig i respektive sektion, dvs hoppsektion/dressyrsektion eller western, eftersom tråden ligger på western sidan.

sen är det bra om du är insatt i TR och så, när du väl sitter och speakar, för jisses va ryttare det är som inte kan TR!
Om du har möjlighet att själv spela musik, till ärevarv och liknande, ha med dig egna skivor och lär dig klubbens "apparater", för klubben har ofta musik, MEN från stenåldern....(som har spelats på tävlingar år ut å år in...)

En sak till, när du väl sitter å speakar, tala tydligt, sakta, inte för fort.
Och ha varma kläder på dig, och drick mycket!!

/Cronis-inbiten speaker :D

Westerntävlingar.. det är det jag är insatt i... Jag har tillgång till endel musik.. måste skaffa mer bara. western relaterade låtar mest. o lite ärovarvs musik osv.... så det inte blir samma låtar som en viss speaker jag lyssnat på mycket gör.. samma låt om o om igen.-.. *gaaah*
Tack för alla tips...

Liknande trådar

Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
2 014
Senast: settis
·
Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
456
Senast: Sassy
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
332
Senast: Gabby_Ossi
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka