Bukefalos 28 år!

Spela Buzz på PS3?

angelwings

Trådstartare
Jag vet inte om det ska ligga här eller på datorer, men jag testar här. :)

Tänkte bara kolla om det är någon mer som spelar mycket Buzz på sitt PS3 och också själv gör quizzar. Då kunde man ju kanske spela varandras och spela lite soffa mot soffa tex för skojs skull.

Så, någon mer som spelar? :)
 
Sv: Spela Buzz på PS3?

Jag har det men jag har tyvärr inte spelat så jättemycket. Men det är väldigt roligt! :banana:
 
Sv: Spela Buzz på PS3?

Visst är det. :) Vi är riktiga Buzz-nördar, fast just nu ligger vi bara 7a på Topplistan. Så vi måste nog ligga i lite grann ;)

Kirk_enterprise heter vi iaf om någon vill lägga till eller spela våra quizzar (det finns tom en om mig :D )
(hoppas jag får lov att skriva vad vi heter här, annars får moderator ta bort det)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 631
Senast: Klara
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 813
Senast: cirkus
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 223
Senast: Habina
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 483
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp