Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vet inte om det ska ligga här eller på datorer, men jag testar här.
Tänkte bara kolla om det är någon mer som spelar mycket Buzz på sitt PS3 och också själv gör quizzar. Då kunde man ju kanske spela varandras och spela lite soffa mot soffa tex för skojs skull.
Visst är det. Vi är riktiga Buzz-nördar, fast just nu ligger vi bara 7a på Topplistan. Så vi måste nog ligga i lite grann
Kirk_enterprise heter vi iaf om någon vill lägga till eller spela våra quizzar (det finns tom en om mig )
(hoppas jag får lov att skriva vad vi heter här, annars får moderator ta bort det)
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
Skola & Jobb
Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...