Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)

:love:
1689813148120.png
 
Okay, so ... jag ar inte radd for spindlar, men jag gillar dom INTE. Alls. Jag kan dock saga att jag skulle kunna bli riktigt fortjust i en sadan har variant. SA himla fin.
Visst är de läckra? :love: Det var den första tarantellen jag kom i kontakt med, så inte undra på att jag blev "biten" (höhö) för många år sedan. Inte den mest nybörjarvänliga arten, men det finns så många som är otroligt vackra när man börjar se sig omkring.
 
Precis avslutat veckans videosamtal med tarantellgruppen. Nästa helg är det stora tarantellmässan i Glasgow och jag kan inte gå... :arghh: .. men en vän ska dit och sälja och har sagt att jag kan skicka med en lista ifall det är något jag vill ha, så ska hon hålla utkik efter mässpriser. :angel:
 
Idag har jag dödat en spindel jag fångade i sovrummet. :(

Jag kan inte svära på det, men jag tyckte det såg ut som en dallerspindel och eftersom den inte är inhemsk så slängde jag ut den på altanen och med sorg i hjärtat stampade jag ihjäl den.

Regnar det idag är det mitt fel. :bag:
 
  • Hjärta
Reactions: Sel
Idag har jag dödat en spindel jag fångade i sovrummet. :(

Jag kan inte svära på det, men jag tyckte det såg ut som en dallerspindel och eftersom den inte är inhemsk så slängde jag ut den på altanen och med sorg i hjärtat stampade jag ihjäl den.

Regnar det idag är det mitt fel. :bag:
Då vet jag varför vi har regn i wingfield..
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp