aleksis 5 Jun 2010 #3 Sv: Spinnoff på Sm-tråden! Jag har tänkt fara dit och titta, om jag får med mig någon som ville åka alla dessa mil. Såna här gånger önskar jag att jag bodde i södra sverige
Sv: Spinnoff på Sm-tråden! Jag har tänkt fara dit och titta, om jag får med mig någon som ville åka alla dessa mil. Såna här gånger önskar jag att jag bodde i södra sverige
J __Jeanette 7 Jun 2010 #4 Sv: Spinnoff på Sm-tråden! Ser att du bor i Skellefteå, jag bor i Luleå och har samma bekymmer! Jag vill åka men tycker de är nog så långt att köra ensammen, kanske kan vara någonting att samåka??
Sv: Spinnoff på Sm-tråden! Ser att du bor i Skellefteå, jag bor i Luleå och har samma bekymmer! Jag vill åka men tycker de är nog så långt att köra ensammen, kanske kan vara någonting att samåka??
tiffy 7 Jun 2010 #5 Sv: Spinnoff på Sm-tråden! Tror jag ska dit som publik. Har ju päronen bara 5 mil från Bökeberg
J __Jeanette 7 Jun 2010 #6 Sv: Spinnoff på Sm-tråden! För mig är det 138mil.. Enkel väg... Men kan jag bara vara ledig från jobbet så ska jag ner å kika jag också!!
Sv: Spinnoff på Sm-tråden! För mig är det 138mil.. Enkel väg... Men kan jag bara vara ledig från jobbet så ska jag ner å kika jag också!!
tiffy 8 Jun 2010 #7 Sv: Spinnoff på Sm-tråden! Hua det är en bit Har 20 mil till föräldrarna men om jag ska komma upp i dina mil lär jag få köra några vändor
Sv: Spinnoff på Sm-tråden! Hua det är en bit Har 20 mil till föräldrarna men om jag ska komma upp i dina mil lär jag få köra några vändor