Spionprogram

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Breakdown
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 655
B

Breakdown

Jag undrar om det finns några gratis spionprogram man kan ladda ner till sin dator och då kunna se exakt vad andra gör på ens dator, vad som skrivs osv osv.

Det är bara jag som använder datorn, så det är inte för att spionera på t ex partnern så den disskutionen kan ni ta någon annanstans.

Sv: Spionprogram

Jag undrar om det finns några gratis spionprogram man kan ladda ner till sin dator och då kunna se exakt vad andra gör på ens dator, vad som skrivs osv osv.

Det är bara jag som använder datorn, så det är inte för att spionera på t ex partnern så den disskutionen kan ni ta någon annanstans.

Om det nu är BARA du som använder datorn... Varför behöver du ett spionprogram då???

det är min ensak, som sagt disskutionen om varför jag ska ha programmet kan du ta någon annanstans.

Jag ställer den här frågan och jag la till i första inlägget att varför jag ska ha programmet är min ensak, när folk ÄNDÅ måste kommentera, då tänker inte jag vara trevlig. Och så länge jag inte skriver något värre än vad jag skrev innan, då har jag nog fortfarande rätten att vara kvar här på forumet och ställa frågor som jag vill ha svar på.

Det kan ju vara svårt att rekommendera något program om man inte vet vad det ska användas till...

Jag har testat ett program som heter Actual Spy, tycker att det funkar bra. Syns inte på datorn om man inte vet vart man ska leta, men virusprogram hittar det ju förstås, så ska man använda det "på riktigt" får man lägga in det som ett undantag, att det ska ignoreras. Kostar 59 $.

Jag kände att jag ville ha ett redskap för att hålla koll på tonårsdöttrarna och med det här programmet kan man välja att bara titta på fliken internet och då syns bara länkar, alltså låter jag dem ha sina konversationer och liknande ifred, vill bara veta så de inte är inne på helt fel sidor... :o

Däremot finns ju screenshots, keyloggs etc också, man väljer ju själv hur snokande man vill vara... ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 133
Senast: elendril
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 213
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår