Spooks kavajer i storleken?

Harbor

Trådstartare
Hej, nån som kan säga hur Spooks kavajerna är i storlekarna? Dottern ska köpa en begagnad i xs och hon är typ xs-s normalt i överdel. Låter det ok?

Sv: Spooks kavajer i storleken?

Jag tycker de är normala. De är ju väldigt stretchiga så hon kan säkert ha den om hon inte är mega lång.

Jag tycker att dom är ganska små i storlek. Jag har normalt S i överdelar men måste ha M i Spookskavajerna.

De är normala men ganska figursydda så en del behöver gå upp en strl av den anledningen. Tror det blir bra till henne :)

Jag tycker de verkar tämligen normala i storlekarna och stretchiga i tyget. Har själv provat en sådan en gång, hade XS i den, satt som en smäck! :)
Har i vanliga fall XS (34-36) i överdelar och är 162 cm/ca. 52 kg.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har en sadel jag vill ska bli mörkare och har läst att man kan använda paraffinolja till det. 1. Går det bra att använda på en...
Svar
2
· Visningar
264
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
550
Senast: Ramona
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 219
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka