Sprenger ledade stigbyglar på internet?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 872
L

Lord Owen

Var kan man beställa dem på internet för bäst pris och kortast levranstid? :bow:

Sv: Sprenger ledade stigbyglar på internet?

Jag vill åxå veta! Jag har så jäkla veka knän...

Ja, jag funderar också på dem av just det anledningen. Men de finns inte i några av ridsportaffärerna här så enklast vore om man kunde beställa från internet. :D

Jag vet inte riktigt, men skulle tro att de är billigare utomlands.
Så sök på google el. dyl efter sprenger stigbyglar.

Själv köpte jag mina på Granngården, tror jag gav rätt så precis ca 1000:- (ord. pris låg på 1200-1300:- tror jag) för dom när det var rea nu i somras men det kanske bara var på våran granngården (örebro) då som det var rea?

Jag har Sprenger kopior som jag köpte i våras på My one Hästsportsbutik i Göteborg för 380 kr. Är jättenöjd med dem.
Tjejen i affären hade haft sina i 2 år och var också supernöjd.

I fall ni vågar er på kopior...

Catarina

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har stigbyglar från Kwik- out? Löser de ut sig lätt?
Svar
5
· Visningar
416
Senast: Tussinussen
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
553
Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
262
Senast: Fiorano
·
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka