T

Trassel_tösen

Nu har han spytt ungefär fyra gånger sen vi fick han, för tre veckor sen. Boxerhanne, 12 v.

Vad kan man göra?

/trassel_tös
 
Valpar kan spy i fall deras magar är helt tomma. Vår Rottis valp spydde mitt i natten eller tidigt på morgonen när han var mindre. Vi började med att ge honom lite majsvälling på kvällen innan sängdags och då slutade han med att spy. Prova er fram vad som passar er hund, råd fråga en veterinär annars i fall det inte upphör. Lycka till med er valp. :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Vi ger vår dvärgpudel valp på 8 månader råfoder: mush vaisto puppy samt lite torrfoder. (Den är han inte så jätte intresserad av...
Svar
8
· Visningar
859
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Hejsan, Min hund på 12 år har haft känslig mage i många år. Vi gav henne pro-kolin+ för hård och rumlande mage vid behov i flera...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: annaovega
·
Övr. Hund Jag funderar till och från på att skaffa en hund. Jag har ingen aning om ras och det är i nuläget inte intressant heller eftersom jag...
Svar
19
· Visningar
1 760
Hundavel & Ras Hej! Bifogar bild på vår aussie tik. Detta är första gången vi planerar valpkull, och är nyfiken på vad ni med erfarenhet tror ang...
Svar
4
· Visningar
1 245
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp