Stallsmart!!

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Julponnyn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 2 754
J

Julponnyn

Hej!

• Undrar vad som hände med ungdomssidan stallsmart.nu?
  • Vem var det som hade sidan? Tycker att man ska vara med och påverka och att ungdomar har rätt till en sån här sida. Kan det finnas någon annan som skulle vilja/kunna öppna den igen? Någon som är med mig? Mennar inte att ni ska överge Bukefalos, men tycker att det bör finnas lite konkurrans.

• Stallsmart: Var en ungdoms sida där man hade chatt, man kunde starta en egen väbb (läs: webb) och där igenom ha ett eget "låtsas" stall eller en presenation om sig själv, nyheter och fakta om hästvärlden.

Tack på förhand!

Sv: Stallsmart!!

Jag tror främst det var Ridsportförbundet som var ansvariga, men även travet (STC) och galoppen var med.

Okej. Då kan jag ju maila de andra två och se om de svarar, gjorde nämligen inte svenska ridsportsförbundet.

Ja du, vill nog höra det de vet om varför det lades ner och lite sånt, om de ändå kan tänka sig att göra något liknade. :)

Undra vad det för aktiviter då. Jag var med i en ridklubb några år efter de stängde och jag märkte då inget. Jo, man fick en tidning! Men hellre en bra hemsidan än en tidning.

I de flesta ridklubbar händer inget utan initiativ från medlemmarna. Klubbarna är sina medlemmar. Det går inte att sitta på arslet och vänta på att nån annan ska göra nåt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 005
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan förstås inte låta bli att fundera en del över den våg av hat, oro och konflikter som blir allt mer tongivande i världen nu. Det...
Svar
0
· Visningar
990
Ridning Hej! Jag har den senaste tiden läst på otroligt mycket om bettets inverkan på hästen och det har slagit mig hur lite ryttare egentligen... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 198
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur