Stalltäcke med svanslapp

Jfrelin

Trådstartare
Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝

På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna stalltäcken finns det nästan aldrig.

Tycker jag googlat sönder mig men Buke brukar ju hitta det mesta så om någon vet något märke som har svanslapp please let me know

Brukar ha svansskydd på annars men det är så bökigt för personal och stallkompisar.

Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝

På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna stalltäcken finns det nästan aldrig.

Tycker jag googlat sönder mig men Buke brukar ju hitta det mesta så om någon vet något märke som har svanslapp please let me know

Brukar ha svansskydd på annars men det är så bökigt för personal och stallkompisar.
Premier equine

Vanligt stalltäcke, gjord och svansskydd?
Ja det är det jag oftast har men vore skönt att slippa sätta på svanskydd hela tiden, det har också sen tendens att glida av på natten hahaha. Jag har i princip bara Horseware Rambo, de sitter bäst på henne, och de tunna stable sheet har ingen svanslapp. Jag har ett gammalt Rambo Optimo som har svanslapp men på de nya verkar de ha tagit bort dem.

När jag hade en sån sydde jag kardborre på ovansidan av sömmen i bakkant på räcket. Och sen en svanslapp med kardborre på insidan. Enkelt flytta mellan täckena.

Liknande trådar

Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i... 2
Svar
23
· Visningar
9 226
Senast: Camigween
·
Hästmänniskan hejsan alla bukemänniskor... sorry om tråden ligger fel, ni får ta bort eller flytta den då måste bara fråga om det inte bara är jag... 2
Svar
32
· Visningar
3 312
Senast: Rouise
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka