Standardpad till Balance-sadel?!

tott

Trådstartare
Skulle behöva en standardpad - sådan som hör till Balance-sadeln. Någon som vet var jag kan hitta en sådan??

Sv: Standardpad till Balance-sadel?!

Är det en Skito pad? Kan du inte lägga upp en bild av sadeln, då kanske du får många svar.

Antingen får du kolla om det finns någon som har en beg pad till salu eller så får du beställa en från England. Vad jag vet finns det ännu ingen svensk ÅF för Balance-produkterna, dock vet jag att det finns en svensk Balance säljare som kommer till Sverige då och då. Hennes kontaktuppgifter finns på Balance hemsida.

Antingen får du kolla om det finns någon som har en beg pad till salu eller så får du beställa en från England. Vad jag vet finns det ännu ingen svensk ÅF för Balance-produkterna, dock vet jag att det finns en svensk Balance säljare som kommer till Sverige då och då. Hennes kontaktuppgifter finns på Balance hemsida.

Ok, tack! Ska kolla på hemsidan.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
538
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 147
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 021
Senast: Görel
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur