Stavningsprogram?

Sv: Stavningsprogram?

Menar du här? Det finns nog inte, men man kan ju kopiera in i t.ex Word och kolla stavningen där :)

Det har jag inbyggt i Firefox, men märkte nu att det inte verkar funka här på buke! :crazy:

Jo det gjorde det! :p hehe

google har ett verktygsfält du kan ladda ner som jag tycker är helt överlägset!! där har du stavning och autofyll.. :D

KL

Fast vad jag har märkt (jag brukar inte ha stavningskontrollen påslagen, så jag har inte jättebra koll) så är rättstavningen i Firefox rätt usel ibland när det gäller särskrivningar. Jag skrev t.ex. "religionskunskap" nyss och får då förslaget att jag borde skriva "religions kunskap" i stället.

Men ser man bara upp med det så fungerar det säkert ok.

Jo, jag håller med, Firefox är uselt på detta med att många ord ska sitta ihop. Annars fungerar det ganska så bra, om inte annat slipper man slarvfel i stil med dte istället för det och liknande.

Liknande trådar

IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
997
Senast: Mirre
·
IT & mobiler När man har haft 2 influensor på raken har man tillbringat en hel del tid i sängen. Jag har kommenterat en del youtubeklipp och fått...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
IT & mobiler Finns det sådana lampor att hitta och isf var? Lampan ligger på ett linjerar block för breddreferens. På lampan är det märkt 24v 2w.
Svar
4
· Visningar
315
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka