sticka en häl

vinkelina

Trådstartare
har inte stickat strumpor på många år.... men tänkte nu göra de

men ja har glömt bort hur man stickar en häl.

först skulle man väl sticka x antal cm på ca hälften av maskorna? o sen ta ihop, men skall man ta ihop i början o slute på varje varv, eller skulle man dela upp maskorna på 3 o sen maska av på mitten

Sv: sticka en häl

:bow: Nu kanske till o med JAG kan få ihop ett par sockor!!!! :banana: Har läst biskvier till förbannelse, men hjärnan kopplar inte hur man ska göra... men nu med bilder :bow: borde jag ju kunna fixa det :)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
613
Senast: Hellhound
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 187
Senast: MayGrace
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
830
Senast: miumiu
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka