F feel Trådstartare 23 Mar 2008 #1 Är spekulant på en brun Amerigo dressyrsadel. Matchar Prestiges tobacco färgade stigläder till en sådan?
Är spekulant på en brun Amerigo dressyrsadel. Matchar Prestiges tobacco färgade stigläder till en sådan?
Centaur 23 Mar 2008 #2 Sv: Stigläder till Amerigo beror på om det är den rödbruna eller den mörkbruna amerigo färgen? den rödbruna är vanligast och den har samma färg som prestige.
Sv: Stigläder till Amerigo beror på om det är den rödbruna eller den mörkbruna amerigo färgen? den rödbruna är vanligast och den har samma färg som prestige.
F feel Trådstartare 23 Mar 2008 #3 Sv: Stigläder till Amerigo Den är nog mer rödbrun, men välanvänd så rätt mörk...
F feel Trådstartare 23 Mar 2008 #5 Sv: Stigläder till Amerigo Men jag vill ha de här med spännet typ nere vid stigbygeln, Amerigo har inte sådana vad jag vet?
Sv: Stigläder till Amerigo Men jag vill ha de här med spännet typ nere vid stigbygeln, Amerigo har inte sådana vad jag vet?
Elektron 23 Mar 2008 #6 Sv: Stigläder till Amerigo Ja det har dom, jag har ett par. Det är vanliga med spännet upptill dock.
Centaur 23 Mar 2008 #7 Sv: Stigläder till Amerigo är det den som sadelkammaren har? isf borde det funka med prestige.