Stigläder

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare mathil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 999
M

mathil

En fråga, står det någonstans i TR att man måste ha stigläder och stigbyglar? Rent hypotetisk fråga men intressant framförallt för mig som inte kan sitta ner med stigbyglar men det går bra utan :idea:

Sv: Stigläder

Men om man nu gillar att rida utan stigbyglar så kan man ju alltid "tappa" dom och rida så hela ritten:idea: Kanske inte så skoj för hästen o ha stugbyglarna hängande o slängande i sidan men det e ju en idea iafa:angel: :p

Sv: Stigläder

Gissar att det är dressyrtävling som trådskaparen menar.
Och jag håller med dig, ngn poängplockare blir man inte om man "tappar" stigbyglarna och kör resten av programmet utan.

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
609
Senast: skiesabove
·
Tävling Vad använder ni för nummerlappar på tävling? Jag har hittills haft enkla fyrkantiga i plast och sytt fast fästet för kardborrband på...
Svar
9
· Visningar
654
Senast: Blyger
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
577
Senast: Ramona
·
Kläder & Bli fin Jag har i princip inga byxor hemma. Jag avskyr byxor. Men ibland måste man ju ha på sig eländet och det enda jag står ut med i dagsläget... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 032
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka