Ankan

Trådstartare
Hur stimulerar ni era katter?

Jag har en katt som behöver en del stimulans för att inte riva lägenheten :p Så jag önskar mig lite idéer så jag kan variera vad jag gör med henne så hon inte hinner blir uttråkad av det vi gör

Sv: Stimulans

Min katt är galen i en sån där leksak med snöre som man kan hålla i och han kan jaga och fånga. Det bästa han vet. Han har också en råtta med kattmynta i som han kan leka lääääänge med åt gången.

Sv: Stimulans

Min(a) är inte så intresserad av leksaker mer än en liten stund, å då ska det vara sånt som jag leker med henne med. Men det räcker inte alls för att hålla henne nöjd.

Har testat lite klicker med henne och det älskar hon med jag är helt klart för dålig på det jag för att lyckas hitta på nya saker å få det fungera så hon förstår vad jag är ute efter

Liknande trådar

Katthälsa Min katt är en korsning ragdoll perser, och han är väldigt långhårig och fäller som bara den nu, jag borstar var och varannan dag men...
Svar
6
· Visningar
300
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 235
Senast: Tiger tok
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
540
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 106
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka