Stjernekraft...

Stjerne kraft är ett lågbudget foder från Danmark har inget gott rykte i Danmark kan jag säga. Såg för något år sedan att någon börjat ta in det till Sverige (dessutom med bra mkt dyrare pris än vad det kostar i Danmark) Fodret är mkt billigt i Danmark fick nys om detta när vi köpte in en häst därifrån kollade dock med mina uppfödarkontakter däröver och de menade på att kvaliteten inte var bra på detta foder och att de aldrig skulle ge det till sina hästar. Det är deras åsikt som jag förmedlar har inte använt det själv då jag tror på vad de säger (mkt erfarna hästmänniskor).

Liknande trådar

Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
1 134
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej. Vi har en ponny på 15 år . Vi är lite osäkra på hur mycket vi ska ge till han hö. Dom får fri tillgång till hösilage i hagen. Sen...
Svar
12
· Visningar
870
Senast: matson
·
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
874
Foder & Strö Vi har fått några jätte konstiga balar. Plastade som allt annat hö men är typ halm när man öppnar? Ser iallafall ut precis som nån...
Svar
13
· Visningar
1 090
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka