Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad jag vet kommer SFK ha tävlingar i om knappt två veckor, då går finalen i ridsport ponny cup och så har dom några häst klasser.
Denna tävling är istället för Stockholms Ryttarspel och mycket mindre...
Däremot kommer en ny tävling gå av stapeln första helgen i september, det är regional och elittävling med hinderhöjder från 1m - 1,50m. Tävlingen heter Stockholm Horse Game och kommer att hålla till på Solvallas gräsinnerplan. Spännande och roligt med en ny tävling!!
Vad jag vet kommer SFK ha tävlingar i om knappt två veckor, då går finalen i ridsport ponny cup och så har dom några häst klasser.
Denna tävling är istället för Stockholms Ryttarspel och mycket mindre...
Däremot kommer en ny tävling gå av stapeln första helgen i september, det är regional och elittävling med hinderhöjder från 1m - 1,50m. Tävlingen heter Stockholm Horse Game och kommer att hålla till på Solvallas gräsinnerplan. Spännande och roligt med en ny tävling!!
Hundavel & Ras Men min personliga åsikt är att desto större pudel desto lättare kan man se skillnad.
Toypudlar har jag aldrig kunnat gissa kön på och...