Bukefalos 28 år!

stocksadel

Sv: stocksadel

En stocksadel er udmærket til hyggeridning. Men jeg tvivler på at du vil kunne bruge den til stævner (show). Du vil være nødt til at sætte dig ind i regelbogen for den klasse og niveau du ønsker at ride. Det kan være at den godkendes til begynder klasser eller klubstævner, men det er usandsynlig til ridning på en højere niveau.

Så hvis du har stævne for mål, er det nok en god ide at begynde at kigge efter en rigtig western sadel. Men undersøge regelbogen for der du vil ride.
 

Liknande trådar

Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 569
Senast: fio
·
Utrustning Jag vill ha en stocksadel, så jag köpte en, den passade bättre än min dressyr sadel sa min sadelmakare/utprovare så jag blev jätteglad...
Svar
2
· Visningar
574
Senast: Baffa
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Nepenthe
·
Kropp & Själ Jag har fått min skepsis mot ögonfransserum motbevisat och nu med mina långa ögonfransar undrar jag om det finns något liknande till...
Svar
13
· Visningar
766
Senast: Pritchel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp