Stöd av alla de slag

T

thevalley

Skulle vara roligt att se hur många av er som har hästrelaterade företag som fått stöd beviljade från länsstyrelsen.
Tänker nu mest på startstöd, investeringsstöd och projektstöd, alltså inte de "vanliga" gårdsstöden(för mark osv).

Jag funderar på att söka stöd (investeringsstöd) vid ombyggnationen av stall och lösdrift, det skulle vara roligt att se hur mycket ni andra fått, och till hur stort företag samt vilket län ni bor i.

Alla ni som blivit nekade stöd får gärna skriva också vad ni inte fått.

/TV

Sv: Stöd av alla de slag

Ingen:confused:
Skulle verkligen vara kul att veta , vill du inte skriva öppet så pm:a mig istället.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 987
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Svar
8
· Visningar
2 918
Senast: Pudlan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
1 115
Senast: Skorpion76
·
Hästvård Nu ser det ut som så att vi kommer hämta hem ett sto på 17 år, det är av en vän som känner att hen ej har tid, erfarenhet och ekonomi...
Svar
4
· Visningar
2 077
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka