Stödjande benskydd

r_freddy

Trådstartare
Någon som vet några bra benskydd som ger stöd och skydd för ben senor och kota :confused:
Jag har tittat lite på Professionals Choise både standarden och Eliten , någon som vet något om dessa?
Gärna i brun färg och lätta att rengöra :angel:
Ska ha dom till min unghäst då jag vill att han ska få bra stöd redan från början i vår träning.
tacksam för all hjälp :bow:

Sv: Stödjande benskydd

Jag älskar Professionals Choice :love: . Lätta att sätta på/ta av. Lätta att rengöra, borstar bort sand etc efter varje ridpass och slänger dem i tvättmaskinen med jämna mellanrum. Ger hästen ett väldigt bra stöd. Slitstarka, har aldrig haft ett par som gått sönder med undantag för kardborrbanden som tyvärr slits ut efter ett tag. Lite dyrare än många andra skydd men så mycket bättre! Mitt högst personliga tycke :bump: :bump: :bump: !

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 515
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har under större delen av sommaren försökt hitta bra benskydd som ger bra stöd till både senorna och även kotorna. Det finns ju en...
Svar
0
· Visningar
459
Senast: iNHALE
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 567
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka