Stödstrumpor

vippan

Trådstartare
Tips på bra stödstrumpor mottages tacksamt! Finns det några som är bra som inte kostar allt för mycket?

Sv: Stödstrumpor

Jag har de från a*oteket, de är kalas bra. :)
Kostar inte spec mycket heller. 119 kr paret.

Sen har jag köpt några par på G*kås, för 49 kr paret.
Jätte bra de med tycker jag. :)

Kontakta din distriktssköterska då får du hjälp att prova ut i din storlek.
Hos mig kostar de 70:-
Vill du ha snygga så finns Pahne textil som har randiga och prickiga.

Funqwear är snygga som satan:D Men kostar 175:- A.potekets är helt okej och kostar dryga hundralappen.

phane kan jag varmt rekommendera!phane, ägaren till phanes spinnerifabrik o min man känner varann så titt som tätt dyker de upp lite nya provstrumpor i alla möjliga former i färger o de är SÅ sköna:D brukar stjäla makens:) men visste faktiskt inte att de hade stödstrumpor ska nog be att han tar med de nästa gång han kikar förbi:)

Liknande trådar

Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen... 2
Svar
22
· Visningar
1 561
Senast: MiniLi
·
Fritid Nästa helg ska jag och snart 8-åriga dottern till Malmö för att gå på konsert. Har ni några tips på andra aktiviteter som är passande...
Svar
0
· Visningar
165
Hemmet Nu är det klart! 1 april börjar jag min nya tjänst i Härnösand. Det ser jag verkligen fram emot, efter alldeles för många år i Skåne... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 080
Senast: Mirtai
·
Övr. Barn Vad tycker era 8-åriga barn om? Framförallt flickor. Vad är poppis? Vill överraska min kompis barn när jag kommer förbi, men känner...
Svar
12
· Visningar
890
Senast: clusia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka