Centaur

Trådstartare
Pga all förbannad :devil: skitsnö :mad: som kommit så kan min häst snart skritta över stängslet... Måste försöka sköta det på höjden, med extra stolpar och silvertejp. Men alla mina stolpar står i jorden i olika hagar så jag måste köpa några nya...

Vart hittar jag billigast? Och om det är postorder måste jag lägga på kostnad för extra snabb leverans, jag behöver dom igår.. :crazy: Menar alltså vanliga vita smala plaststolpar...

Åååhh, vad jag hatar vinter och snö!!!!:mad:

Sv: Stolpar

Vart hittar jag billigast? Och om det är postorder måste jag lägga på kostnad för extra snabb leverans, jag behöver dom igår.. Menar alltså vanliga vita smala plaststolpar...

börjes har ju dessa plaststolpar 105 cm höga, kostar 269:- för 20 st. men där tillkommer ju frakt, men det kanske bli billigast ändå, dom har ju snabbleverans också. annars har ni väl granngården? är nog det snabbaste sättet att få tag på sådana, men det kanske blir ännu dyrare där!?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
3 321
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka