Stoppa om?

Maira

Trådstartare
Vet ni hur det är med Griffinsadlarna, de äldre som det inte är mocka imitation på utan är helt släta.

Går de att stoppa om?

Sv: Stoppa om?

undrar också.. fast på de lite nyare. Går de att stoppa om?

De går att stoppa om men sadelmakaren blir inte så lycklig eftersom de är stiftade ---> tar mkt längre tid att öppna upp + mer pill.

De går att stoppa om men sadelmakaren blir inte så lycklig eftersom de är stiftade ---> tar mkt längre tid att öppna upp + mer pill.

Hmm... ok...

Finns det något annat man kan göra om den börjar bli lite knölig :confused: sadeln är jättefin förövrigt.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
198
Senast: Angel
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
182
Senast: Aleel
·
Mat Jag har köpt en totalt värdelös ost... Nästan ett kilo som är totalt jäkla omöjlig att hyvla. Den är alldeles mjuk och kladdig i...
Svar
9
· Visningar
465

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka