- Svar: 22
- Visningar: 2 479
Åsa Jensen Håkansson som driver en ridskola med islandshästar i Fritsla, berättar att hon får hitta andra lösningar på grund av bristen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så stor spånbrist upplever inte jag att det är. Priserna har gått upp, men det är inga problem att få tag på spån.Åsa Jensen Håkansson som driver en ridskola med islandshästar i Fritsla, berättar att hon får hitta andra lösningar på grund av bristen.
Då skiftar det nog. De senaste gångerna jag varit och handlat foder har det inte funnits en enda spånbal att köpa. Jag är glad att jag fick tag i halm i höstas då det även verkar vara stor brist på torv här. Den är även den slut eller med någon enstaka bal tillgänglig.Så stor spånbrist upplever inte jag att det är. Priserna har gått upp, men det är inga problem att få tag på spån.
Vi har heller inga problem att köpa spån. Bor i närheten av Göteborg.
Vad har dom emot torvströ?Åsa Jensen Håkansson som driver en ridskola med islandshästar i Fritsla, berättar att hon får hitta andra lösningar på grund av bristen.
Det sas väl inget om att dom hade något emot det, torv nämndes väl inte öht.Vad har dom emot torvströ?
Dumt att bryta upp myrmarker som lagrar kol, för att göra hål som släpper ut kol...Vad har dom emot torvströ?
Alla borde vara emot torvströ. Brytning av torv förstör planeten!Vad har dom emot torvströ?