JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Stor triumf för Ulf Nordin i Prix de Cornulier
Moderator
Hästnyheter
(Travnet)
På söndag rids åter världens största montélopp. En av de hetaste kandidaterna är titelförsvararen Magnificent Rodney...
Hästnyheter
(Travnet)
Egentligen siktade Lutfi Kolgjini på Prix d´Amerique med Glen Kronos.
Istället blir det montéloppet Prix de Cornulier på...
Hästnyheter
(Travnet)
Franck Nivard har i flera år ansetts vara kronprisen i franskt trav. När Pierre Levesque gav honom chansen att köra Meaulnes...
Hästnyheter
(Travnet)
Axevalla-tränaren Ulf Stenströmer bröt ena foten vid en olyckshändelse idag på förmiddagen...
Husvagnsrenovering
Fritid Viktigaste "renoveringen" är nog att se över lister och annat så att det inte finns läckage, kan vara värt särskilt när den är i så fint...
vilde
Alldeles nyss
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Snäll kollega täcker upp för mig så jag ska dra mig hemåt snart så kanske jag faktiskt kan ta mig hem... :angel:
Hoarfrost
3 minuter sedan
Svar: 643
Visningar: 18 439
Allmänt
Dejting
Relationer Kan nog inte vara seriös med alla dessa oseriösa trådar längre. Pippifågel. Pelikan. Potatismos.
/ser mig själv ut
_Elly_
4 minuter sedan
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Vi har ju inte tjäle i marken på vintern, så det ger ju lite andra förutsättningar. Vi har hårdgjort och grusat en del, och lagt...
warg
1 minut sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr När ni säger "färdig häst", vad menar ni då? Inriden, tävlad lätta klasser, tävlad på er "målnivå", befästa byten, startklar GP? Jag...
warg
27 minuter sedan
Svar: 1 443
Visningar: 112 599
Grenar
Stora shoppingtråden III
Utrustning Hittade ett par stövlar som skulle kunna fungera på mina breda ben men fick mail nu om att dom var slut i lager. Och det är den enda...
sweep
57 minuter sedan