Stora shortchaps

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Instant
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 756
I

Instant

Hej!

Mamma köpte ett par shortchaps till mig igår, men dom är för stora! :( Visst går dom att använda, men dom är rätt höga, och sedan rätt stora vid skon, och hela vaden. Nu är det ju sådana med "resår" och skinn, en storlek för stora. Kan jag använda dom ändå, jag har ju tyvärr ingen möjlighet att byta, eller är det bästa att sälja dom? :confused:
Tacksam för svar.

Sv: Stora shortchaps

Min erfarenhet är att dom töjer sig när man använder dom.
Varför kan du inte byte?

Håller med. Shortchaps ska köpas riktigt tajta, de töjer sig.

Försök att sälja om de inte går att byta.

/C

Dom är köpta i Ullared, 22 mil här ifrån :( ! Men dom är ju SÅ snygga, verkar jättabra! :love: Får nog försöka sälja dom då.. :(

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 077
Senast: Ajda
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Tora
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 858
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka