Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättekul att du startade en sådan här tråd för alla.
Tror att det är fler än mig som har känt att dessa ***mammor trådarna är bara till för de som fick barn just då i den perioden.
Man har inte "vågat" skrivit i de man inte tillhör.
Är mamma till en 10 månaders dotter som är sjuk. Startade med urinvägsinfektion med hög feber den 20 aug. Efter många utredningar visade det sig att det var njurbäckeninflamation. Fick pencillinkur och verkade bli bättre. 3 dagare efter avslutad behandling så börjar hon få feber igen
?
Jag lovar.
Jag funderade också på en tröj-variant men jag blir så ohyggligt varm så jag tror att för min skull är det bättre med en överdragspåse.
Nu finns det vissa tillfällen då jag önskar mig tillbaka. Fröken Fulltös medvetslös aka Umpa Umpa ( apa för er som inte vet vad Umpa betyder ) är som en virvelvind hela dagarna, tack och lov så sover hon fortfarande middag på ca 1 timme. Då sitter jag ofta som ett fån rakt upp och ned i soffan och orkar max föra armen fram och tillbaka i munnen för lite koffeinintag.
Min dotter heter Moa och är född 17 oktober 2009, dvs 11 månader idag
Haha, och jag som längtar efter att E ska bli mer vaken och mobil - men inte om priset är att man ska behöva börja dricka kaffe!
Kul att läsa om er föräldrar! Jag har bra precis tre månader kvar innan jag kan titulera mig mamma, har dock planerat att muta/hota ut bebisen före lucia, får väl se om jag lyckas
Jobbar som personlig assistent till en liten tjej och som frilansfotograf i blåljusbranschen (på svenska: fotar olyckor och elände).
Jag har en liten Chelsea här hemma på 10 månader . Det är full fart hela dagarna här i södra stockholm!
Vilket underbart initiativ!
Nej det är faktiskt sjukt kul att vara förälder just nu, man kan samtala med henne på ett annat sätt, hon uppskattar utflykter, bus och att umgås , men det är sabla jobbigt ibland också, tur att man är två