Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej! Jag ska förmodligen hämta hem min första hund denna veckan, en labradorhanne på tretton veckor. Och bland alla de praktiska funderingar jag har så dök det här med halsband upp, hur långt halsband kan man behöva köpa?
Jag har ingen aning om hur stort halsband en labradorvalp kan tänkas behöva, kanske du kan få snabbt svar från uppfödaren?
Vad jag däremot kan tipsa om är att köpa ett halsband som går att ändra längd på lätt.
Typ sånt här:
Även om halsbandet passar perfekt när du hämtar valpen, så kommer du annars behöva köpa nytt halsband om någon enstaka vecka. De växer så jääkla fort de där små fyrbeningarna
Hej.
när jag hämtade hem min lill rottis i sommras hade jag ett halsband på ca 30-40 cm tror jag att det var och det passade i 4veckor. =9 dom växer som ogäs dom små.
Hundträning
Hej!
Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Ekonomi & Juridik Blir också irriterad på sånt. Jag brukar skicka meddelande och be om betalningen, svarar de inte på några timmar så säljer jag till ngn...