Stövelhjälp/vilket märke är det?

poloplayer

Trådstartare
Dags att köpa nya ridstövlar till sonen, och han har sett en bild på Pether Markne och Per Sandgaard där dom har ridstövlar med dragkedja på *insidan* av benet/stöveln. Nån som vet vilket märke det är, och var dom kan köpas? :banana: :banana: :banana:

Sv: Stövelhjälp/vilket märke är det?

Man kan få med dragkedja på insidan på de flesta märken. C*vallo och K*nigs t.ex. Dyrt men värt det. Måttbeställde precis ett par nya C*vallo Pirouette i lördags och de kostade med dragkedja på insidan plus ett specialmått 5,500 kr.

Är det inte risk att det blir skav på sadeln när dragkedjan sitter på insidan av stöveln?

Man lägger den på insidan av smalbenet och sitter man inte riktigt konstigt så har den ingen kontakt med sadeln

Liknande trådar

Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
678
Senast: lil-sis
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 208
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 930
Senast: corzette
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 584
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma