stövelskaft...

Breccia_

Trådstartare
från hööks, 479,- någon som har testat?
mina stövlar har kollapsat, måste ha något att rida med över vintern tills jag börjar tävla bara så jag tänkte köpa nåt slit o släng rent ut sagt :p
såå, nån som testat? :)

Sv: stövelskaft...

Alla i mitt stall hade sådana för ett tag sedan känns det som, utom jag då ;) , och inga har gått sönder vad jag vet i alla fall. De verkar helt okej.
Men är det inte fult vitt grejs på de nu?

*intresseanmäler* :angel: :D
Tycker dom ser kanonfina ut!

Japp, tycker dom varit riktigt bra :) Har haft mina i 2 år nu, passar mig perfekt då dom är lite lägre o går inte upp i knävecken, har hållit för o rida 3-6 galopphästar om dagen i =) +stallarbete, d som hänt nu på sistonde e att dragkedjan börjat gå upp lite när jag rider då den är satt åt i min smak fel håll, men får klart godkänt=)! Jätte bekväma är dom o formar sig lätt=) :bump: mvh,

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 316
Senast: Capybara
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 902
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31