JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
hjälp mig!, jag letar efter nya stövlar
de får inte kosta för mkt( max 3000)
ska mest hoppa i dom men även lite dressyr
någon som har erfarenhet av tex. supreme high rider??
De ska helst hålla i mer nån månad oxå hellst
kom gärna med förslag och bilder
Sv: stövlar??
Supreme är ju en tusenlapp över din budget. Kanske Richmond High Rider? Kostar 2799 kr för dammodellen.
Sv: stövlar??
jag har rickmond high rider har jag för mig. Funkar jättebra och jag är supernöjd med dom. ltie hårda och er tryckskav (?) i blrjanr men aja.. xd har inga bilder, tyvärr
Utrustning
Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️
Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Övr. Hund
Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har...
2
3
Utrustning
Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke.
Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Utrustning
Jag behöver snart inhandla nya ridstövlar då mina håller på att ge upp. Men jag vet inte vad jag ska ha för några. Dom ska vara mjuka...
Störiga saker vi stör oss på, del 40
Tjatter Stupröret hade korkat igen vid utkastet så trots rejält med regn idag hade jag inte fått nånting i tunnan :banghead:
Fick kämpa rejält...
sthu
Alldeles nyss
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Mådde riktigt kasst under eftermiddagen, så ringde psykologen. Är så tacksam för att ha en så klok psykolog som hjälper till att ordna...
parellikusken
4 minuter sedan
Svar: 1 386
Visningar: 47 983
Allmänt
Balkong 2025
Hemmet Jag brukar köra allt möjligt; daggsalvia, lavendel, nemesia, småpetunior (million bells), små nejlikor, luktärter, timjan och salvia är...
Ullmerkott
4 minuter sedan