stromsbergsgard.se

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare High Noon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 057
H

High Noon

Ngn som beställt därifrån, har det tagit lång tid att få hem varorna? Behöver snabbt!! Allt gått bra?

Sv: stromsbergsgard.se

Vann auktion av dem på tradera :) betalade dagen efter och två dagar senare hade jag varan

Har beställt flera gånger o fått hem grejerna på några dagar bara. Superbra service o fina grejer

Jag har beställt därifrån, jag fick gejerna på några dar. Bra service, inget strul.

Onaturligt snabbt! Hade varorna här klockan 15.00 dagen efter jag mailat och beställt.
/nocke/

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 043
Senast: Görel
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
22
· Visningar
910
Senast: Piaff
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
15
· Visningar
759
Senast: lytesout95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka