Strömsladd?

NagelacksBeroende

Trådstartare
till bärbara datorer... Vart köper man det?
Jag tror att det är en strömsladd... Det är en sladd och på mitten är det en stor rektangulär grej.

Min chinchilla fick tag på den inatt och bet sönder den :( :p.

Sv: Strömsladd?

Jobbigt :(
De äår rätt dyra de där sladdarna.. tror jag fick betala typ 800spänn för en ny. Köpte min på webbhallen.

Kostar runt 500 för en med universalkopplingar.

Man ska inte ha gnagare lösa utan uppsyn i rum där det finns elkablar. Det är dålig djurhållning :angel:

Jag har köpt en nu, 700 kostade den.

Han var inte lös :p, han var i sin bur (det här måste ha hänt efter klockan 1 inatt). Och det måste ha blåst, så att sladden kom närmare och på något vis fick han tag i sladden... :p

Debitera chinchillan :D haha
Men ja, en ny strömsladd kan vara rätt dyr att köpa...
Tips är ju att kolla pricerunner eller prisjakt

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
404
Senast: Anna-Bella
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 906
Senast: Bullen22
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 506
Senast: lilsan
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 756

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka