Strul med Chrome

em-pirre

Trådstartare
Jag har googlat en hel massa men hittar bara instruktioner för PC.

Igår tyckte min Android att det var en bra idé att flytta ner balken (vad den nu heter på svenska).

Hur sjutton får jag bort den?
Den blir normal om jag vänder telefonen i liggande läge.
Screenshot_20190716-083144_Chrome.jpg
 
Öppna en ny flik i chrome och skriv in "chrome://flags" i adressfältet. Sök sedan efter inställningen "Chrome Duet". Där kan du testa att ändra till "Disabled" och sedan stänga chrome-appen helt och starta den igen. På min telefon var dock inställningarna omvända av någon anledning; om dina också är det kan du testa att välja "Enabled" istället.
 
Öppna en ny flik i chrome och skriv in "chrome://flags" i adressfältet. Sök sedan efter inställningen "Chrome Duet". Där kan du testa att ändra till "Disabled" och sedan stänga chrome-appen helt och starta den igen. På min telefon var dock inställningarna omvända av någon anledning; om dina också är det kan du testa att välja "Enabled" istället.
Vill du gifta dig med mig❤️
 
  • Hjärta
Reactions: kit

Liknande trådar

IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
524
Senast: Myrten
·
Trädgård & Växter Jag fick en jättehärlig bok om biologisk mångfald i trädgården i julklapp. Har ingen trädgård än, men en ganska stor balkong. Flyttade...
2
Svar
21
· Visningar
1 001
Senast: starcraft
·
Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
3 923
Senast: kolblakkur
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 421
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp