Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle inte svara fullt så tvärsäkert som alla andra i tråden eftersom jag själv suttit på dubbla föreläsningar fram till kl 16.00 den 1/5. Dock hör det knappast till vanligheterna!![]()
Haha, insåg precis att det ju var valborgsmässoafton jag tänkte på! Stress gör visst skrämmande dåliga saker med hjärnan.Läser du på plats eller distans? Var det obligatoriskt?
Tänker att de iallafall inte kan lägga något obligatoriskt på en "söndag"?
Nej, det är röd dag. Däremot har jag haft undervisning på Valborg, men studenterna brukar klaga så mycket då att man oftast försöker ha Valborg undervisningsfritt också.Brukar universiteten lunka på som vanligt 1/5 med föreläsningar etc trots röd dag?
Både 31/4 och 5/1 brukar vara hyffsat tomma. Men det hindrar inte någon från att lägga t.ex en tenta den 2/5 ...![]()
F-n vad sadistiskt![]()
Självklart är det tomt den 31 / 4, eftersom april bara innehåller 30 dagar.Både 31/4 och 5/1 brukar vara hyffsat tomma. Men det hindrar inte någon från att lägga t.ex en tenta den 2/5 ...![]()
Självklart är det tomt den 31 / 4, eftersom april bara innehåller 30 dagar.![]()