Suck, nu behöver jag datorhjälp igen

alazzi

Trådstartare
Pc och webbrowser Crome. Plötsligt så har jag inga tabbar synliga utan bilden fyller hela sidan. Jag kan inte byta sida. Vet inte hur jag ska förklara. Jag har väl råkat trycka på fel ställe. Hjälp...

Det är Chromes fullskärmsfunktion, den borde egentligen vara ökänd för att den är för lätt att trigga...
Som tur är är det lätt fixat också, som @hejhejhej redan sagt så är det bara att trycka på F11 för att gå tillbaka till normalläge.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 980
Senast: lilsan
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 218
Senast: qitis
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta... 2
Svar
38
· Visningar
3 734
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår