Sulky i storlek minishetland

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 147
F

Fjunet

Har tidigare sett en sulky i storlek minishetland till salu. Var finns dessa att köpa (nya)? :confused: Behöver varken vara kompletta eller målande, endast "skalet" går bra också. Ej QH.

Sv: Sulky i storlek minishetland

Hej, vi har fått specialgjort en rockard till vår mini, han gör även sulkys som är måttbeställda :) (i Skåne) Pm:a mig om du vill veta mer.

Jag vet en som tillverkar på gotland... han kortar ner dom om man vill ha mindre... Dom kostar 3000kr nya.

Jag behöver både ha kortare skaklar och skaklar som ligger närmre varandra. Tror du att det kan ordnas?

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
852
Senast: Raderad medlem 147980
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
559
Senast: Elo
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 643
Senast: manda
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
453
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka