Sulkyfästen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare juvelen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 786

juvelen

Trådstartare
Hur sitter era sulkyfästen på taket, ni som har Umesläp?.

Vet ej hur dom ska sitta, hur långt in på taket?
Antar att det ska vara samma avstånd som sulkyfästerna nertill.

Mitt släp:
a40tn.jpeg

A40

Sv: Sulkyfästen?

Hur långt in vet jag inte på rak arm och jag når nog inte upp för att mäta utan stege...
Men här är ett par bilder på hur dem sitter på mitt släp.
10723708.jpg

10723707.jpg

Om du tittar innifrån släpet. Sitter bultarna som fästerna är fast satta med i metallisten där tjocka taket börjar eller innanför/utanför?

Om du tittar innifrån släpet. Sitter bultarna som fästerna är fast satta med i metallisten där tjocka taket börjar eller innanför/utanför?

Nu har jag kollat.
Bultarna sitter precis mitt i raden med nitar som fäster ihop innertaket med yttertaket.

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
327
Senast: MayGrace
·
Hästvård Hej, Jag är mitt uppe i en utredning hos veterinär av min häst som har ett släpande bakben. Han visar ingen reaktion på böjprov, visade...
Svar
12
· Visningar
1 592
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
942
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka