Sulkyfråga

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare elisjo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 649
E

elisjo

Jag har en sulky som behöver en ny skakel.Vet någon var jag kan köpa en ny skakel? :banana:

Sv: Sulkyfråga

Fråga runt vid din närmaste bana, de brukar ha verkstäder eller butiker som säljer delar till de sulkyn som säljs.

Problemet är att jag inte kan se vad det är för fabrikat på sulkyn :confused: , men jag har bilder :idea: , men vet inte hur jag ska göra för att få in dom på forumet :cry: .

Ta med ett kort till travbanan och visa dem så vet troligtvis nån där vilket fabrikat det är.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag fattas en av dessa skydd på sadeln. Den som skyddar kåpan från spännena på gjorden. Kan inte det officiella namnet så det är svårt...
Svar
4
· Visningar
331
Senast: VincentM
·
Utrustning Har insett att jag behöver en ny håltång, den gamla gör knappt hål längre😏Men vilken är den bästa egentligen? Vore tacksamt med lite...
Svar
12
· Visningar
435
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka