JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Sariz
Startdatum
Startdatum
9 Jul 2005
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
150
När jag \"lekte\" fotograf hösten 2003 eller 2004, eller våren 2004... Fick några bilder som var OK... synd bara att hon har vinterpäls!
Hästvård
Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Juridik & Ekonomi
Vi bor i ett hus med skog som närmsta granne. I våras föll totalt 6 stora granar ner på vårt bostadhus och övriga byggnader...
Hästmänniskan
Hej!
Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka.
Jag har haft egen häst...
Hästvård
Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag.
I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter På jobb men känns inte som om jag får något vettigt gjort. Har en del att tag i men det sitter djupt inne. Tog en långpromenad med...
Fd Diabetikern
Alldeles nyss
Att lämna i smyg
Juridik & Ekonomi Jag är kvar. Jag vågar inte. Familjer här står bostadslösa då socialtjänsten inte har möjlighet att hjälpa till med boende. För det...
Jahaja
2 minuter sedan
Eurovision 2025
Kultur @sjoberga Jag håller med @Bison , varför orkar du hålla på och tjata om att KAJ håller låg klass och "trålar på botten"? Jag tror alla...
Motacilla
2 minuter sedan
Hur ska vi tänka? Häst/hundmöte -tillbud
Gnägg Ja man får bli arg ordentligt annars tar dom det som lek 😝Hotfullt kroppsspråk och genuin ilska kan göra susen. Inte veva med armar och...
Nota
7 minuter sedan
Atletix
Hästvård Det var just det jag funderade på - om det är något som har direkt verkan? Känner att jag har dåligt koll på det. Ska hur som helst bli...
Equidaem
35 minuter sedan
Svar: 261
Visningar: 25 267
Vård
Chat GPT
Gnägg Jag upplever själv stor skillnad mellan CoPilot och ChatGPT. Jag upplever att ChatGPT oftare söker på nätet och använder vettiga källor...
Snubbelfot
Idag kl 08:41