Bukefalos 28 år!

svanskappa

sassiball

Trådstartare
Är det någon som vet var man kan köpa en svanskappa till en ponnysele? verkar bara finnas till sadel och det är ju inte samma fäste.
 
Sv: svanskappa

tack så mycket, det visade sig omöjligt att få tag i en sådan svanskappa jag var ute efter så det fick bli en svanskappa till sadel för stor häst, den når fram till däckeln (tror jag det heter) . Jag köpte en begagnad bröstsele för att tömköra ponnyerna lite och säljaren påstod att man lätt kunde köpa en svanskappa till, men jag kunde då inte hitta någon. Hoppas det ska funka som jag tänkt mig nu, det är inte någon baksele till.
 
Sv: svanskappa

Ok, jo jag såg att de hade några i lite lyxigare/dyrare variant, men då jag köpt en enkel sele bara för tömkörning så tyckte jag det blev lite overkill liksom.
 

Liknande trådar

Utrustning Ja på täcken då! Vilket band ska man använda och var hittar jag metallfästena? Jag vill ha dubbla fästen, dvs en del som är fastsydd och...
Svar
11
· Visningar
520
Senast: grådis
·
Utrustning Spinner vidare på temat reflexer, vad har ni på era hästar och er själva på promenader? Tycker det är svårt när man inte har någon sadel...
Svar
10
· Visningar
772
Senast: Liten
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
384
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp