svarta wrangler

• Western
  • Trådstartare Trådstartare elinsjobergh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 909
E

elinsjobergh

Är det någon som vet om någon bra modell, som inte är allt för hög i midjan och svarta?? Har än sålänge bara hittat dom som heter Kate, men då finn dom bara i blå :(

Sv: svarta wrangler

Dessvärre så är jag också på jakt efter svarta, lite lägre wrangler, men det verkar omöjligt. Och beställa svarta Wrangler från USA var inte lyckat, jeansen sitter som ett spann skit om ni ursäktar uttrycket.

Ställer mig bland er me då. :smirk: Letar oxå efter svarta, men i strech material och så måste de vara låga oxå. Har vi för höga krav eller varför finns de inte? :confused:

Ååå, typiskt...Vill ju så gärna ha ett par svarta och gärna bruna och beiga också..... :crazy:
Ja, ja det är bara att leta vidare....Hör av er om ni får tag på några!

Vill själv ha tag på ett par lila men har insett att jag får köpa ett par ljusblå och färga... :angel:

/Carina :eek:

Har bara testat att färga svart förut, men så fort jag får tag på ett par bra jeans (älskar Pearson 652) i ljusblått så ska jag testa...... :D
Är själv lilaoman.... :p

/Carina :eek:

jag har hittat på Seargents och Sheplers. Men de är inte wrangler, tror de heter continental. De är lite strechiga.. inte riktigt jeanstyg.. om ni fattar.. lite tunnare.
men ´jätte bra. Själv tycker jag de är ok med normalhöga.. så man kan "stoppa ner magen" haha.. =)

Liknande trådar

Övr. Hund Husky finns ju i en hel del olika färger och teckningar. Vit, svart, svart-vit, brun, brun-vit, viltfärgad, tror jag det heter, grå... 2
Svar
24
· Visningar
1 868
Senast: geting
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: Raderad medlem 147980
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·
Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
394
Senast: Emiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka